Hello!

Nesme här!
Fan då, det var ett tag sen jag skrev här men nu kommer det (orkar inte sitta vid datorn)


STOCKHOLM!
Under lovet var jag i storstaden med min älskade pojkvän. Firade alla hjärtansdag och 17 månader :)
VI hade as mysigt, fin stad men för mycket människor:P
Vi satt och käkade på Bk vid t-centralen och så kommer det in massa unga tjejer och gammla gubbar. De går in och ut från toaletterna, så vi anade något. Sen när vi var på väg ut så såg vi att en gubbe höll i en påse med pulver( undra vad de kan vara)
Jävligt kul att de är så öppna med de. Bra :D
SHOPPING blev det också eftersom att här i lund har de knappt en fjärdedel vad stockholm har. :P Men men inget är mysigare än vår stad!
Älskar min kille :)

När vi var framme i Lund blev jag hämtad av min bror och mamma. Vi skulle plötsligt åka till växjö. Så där var vi i några dagar, inte klaga för där shoppade jag också.
Roligast i växjö var nog när vi spelade basket och fotboll med massa studenter.
Basketen var ju helt okej de va ju roligt och äga lite:P haha.
Men sen när det gällde fotbollen, blev jag kallad "ZLATAN", jag tog bollen av en kille och sprang med bollen mot målet men plötsligt så gick någonting fel och jag ramlade. Sjukt men sant. Sen blev det ingen zlatan nå mer.

Skönt att komma hem för hade ju inte varit hemma på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0