Hjärtat får inga rynkor..







                                                               Hjärtat får inga rynkor


                 
                                                                                               



" Livet är så kort. Innan man vet ordet av är man gammal och brösten hänger så långt söderut att det börjar tala Italienska med varandra. Då kommer det enda  riktigt hemska att vara om jag inte vågade försöka. Man tar språnget. Ibland landar man i en vattenpöl , ibland på en rulltrappa som tar en högt. Men man står inte kvar. "


" Ett liv är sinnerikt konstruerat. Så lite att förlora, och så mycket att glömma.
Vinna går inte.
Hur jag än gör så kommer mitt fullständigt överraskande liv sluta i min fullständigt överraskande död.
Mitt mål är att hinna uppleva så mycket som möjligt, så att jag har en massa saker att glömma sen när jag är 116.

Och sedan ska jag lugn och glad sluta ögonen, redo för nya fullständiga överraskningar. "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0