Hunk..





HUNK

  • A slang term for a sexually appealing man, a person who is sexually attractive or a well-muscled, sexualized man, as in beefcake.

JA TACK!

Nämen om någon säger hunk..då kan det ändå betyda så väldigt många utseenden beroende på åskådaren.  Jag själv ser först en bild på en kille med muskulös kropp som ser så här lite "jag vet jag är snygg" som ofta klassas som "söt" men typ som killen  i filmen Step up - Channing Tatum. eller Fredrik Ljungberg.  



Och andra sidan ser jag en lite mindre muskulös kille lite lång smala, lite så här trashig/ skönt sunkig, lagom då, med lite skäggstubb, hatt och allmänt skön stil , i stil med - Paolo nutini till exempel...



Och sedan mellan -Hunken: har muskler + skäggstubb osv. till exempel - Jared Leto


En sak gemensamt som är sexigt på nästan alla killar är - pilotglasögon! Seriöst, kanske är min fettish, men har ärligt talat har jag inte sett någon som sett ful ut i dem.

Vad tycker ni är sexigt?


Haha jaja, nu ska jag fortsätta plugga spanska och tänka på HUNKAR.

Hade bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0