Konsert ikväll...kanske

Hallåe, Igår var det underbart väder de var liksom verkligen VÅRIGT. Så härligt massor med människor på stan. Själv slutade jag vid 2 drog in till stan och köpte lite småsaker, sen stack jag hem och joggade en runda(skulle tränat med agnes o nesme egentligen men kände mer för en joggingtur i solen =) ) sen gick jag och sköt lite skott på en basketkorg nära mej, saknar faktiskt basketen väldigt mycket och märkte att takterna  satt kvar i kroppen, så det var kul!

Sen kom min viktor hit och vi lyssnade på ton vis med musica och åt glass han hjälpte mej även att stämma min gitarr den lilla gitarr nörden som han är <3


 Dagens planer är ja, det beror helt på faktiskt...

Min kära kusin har två biljetter till Håkan Hellström i Malmö idag så om hon lyckas hitta dem ska vi nog dit! Det skulle vara kul, FÅ är så bra som just Håkan live !!! Och även fast han inte har någon stor röst så sjunger han med så väldigt mycket känslor så det blir helt underbart!! Hejja håkan!



Annars ifall det inte blir någon konsert så är jag bjuden på middag, trevligttrevligt.

Sen är det ju alltid Melodifestivalen i malmö, men det var längesen jag såg en hel melodifestival tycker de drar ut på det sjukt mycket nuförtiden så man blir helt knollrig !!! Sen var det ju bättre låtar förr..måste jag säga.

Nu låter jag som en sur tant som tycker allting var bättre förr hahahaha =)  Men så ere!

Men nu ska jag göra ett ryck, är fortfarande kvar i pyjamasfrukostdegare-stadiet. Ska faktiskt baka bullar tro det eller ej, men blev sjukt sugen igår på att äta nybakat bröd! Så nu har vi köpt en jäst o allt så bullbak ska de bli!

Eller just det ska ringa Nesmish först hon hade smsat tidigt imorse runt 10 sådär

Ha en bra daaaaug!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0