Slut på friheten..

Jaha då var lovet slut ! Sista dagen av frihet idag...

O vad har ebba gjort då?

Inte så mycket precis som det ska vara:) Måste säga att man blir lite galen av att ha så mycket tid till att göra vad man vill.
Och jag måste säga att jag har varit sugen på att åka skidor nästan hela tiden, det blev ju ingen skidresa i år, men nästa kanske nu måste jag iallafall spara till La España 09!! Oh yeaaah! Satt föresten någon dag och sökte på Calella och fick upp hur många videor med folk som hade varit där och festat satan , så helt dött lär det ju inte vara, bara man får en shysst bränna finns det inget o klaga på !

Nesme den röven bangade ju Calella :P Lovar att skicka bilder där jag steker nesme var inte orolig!
Hon har föresten varit i Huvudstaden hela lovet så jag har inte träffat nesmeröv en endaste gång! Illa illa, känn dej paxad nästa vecka hörru!

Som sagt har lovet varit chilla satan men har hunnit med att träffa min bästaste viktor ett antal gånger och  umgåts med hans familj och en liten liten hund som de passade som heter Tanja, väldans söt men hon var lite blyg först men sedan charmade jag henne med övertalning i form av mat och lek :) De är så de ska tas!
Kan säga att hon var mycket lugnare än min lilla duracell -sak nellybelly.
 
Sedan har jag varit i Grannlandet med föräldrarna , det var trevligt förutom att det var så riktigt svinkallt! Vi gick iallafall och kollade lite i affärer och åt på restaurangen Riz-Raz. Kan verkligen rekomenderas, det var vegetariskt men "trots" detta
som min pappa sade var det gott. Fanns tusen olika ris sorter, pizza, olika röror, lasange och typ fallafelköttbullar o mycket mer. Sen skulle vi på ett konstmuseum, men ja de blev ju inte så riktigt..så det bar hem igen.

Hade planer på att åka några till Danmark nu i helgen också några stycken o ha de lite trevligt, men får ta de annan helg då jag blivit lite halvsjuk och många är ju bortresta. Skulle till min älsta kompis Linnea igår, hon skulle ha lite folk hemma hos sig , men tack vare mitt Obefintliga imunförsvar blev det hemmakväll med filmer istället.

Var också i en skog på vallåsen en dag o promenerade i snönnen med hundarna och päronen.Så mycket snö, hundarna trivdes iallfall:)

Hann föresten också med att träffa min kusinvitamin i tisdags eller var det måndags? Iallafall så gjorde vi varm Oboy och packade massa kakor och banan i finfina ryggsäckar och gav oss ut i snönnen! Promenerade runt lite överallt där hon bor kom in i en hästhage och efter att ha gått runt i hagen kom vi på att de bästa stället var där vi kom ifrån. Så vi satte oss i snönnen o hade finfin picknick i solskenet:) Very myyys!

Nu ska jag leta rätt på bra musik.

Ha en sista bra dag nu innan slaveriet börjar för det ska jag ha!



Här kommer lite bilder från lovet





jag och nesmeröv , gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0