Ansiktsbehandling.

Idag ska jag(Nesme) få ansiktsbehandling. Det är ju kul att testa på olika saker. Men detta känns ändå lite läskigt, tänk så blir någonting fel och mitt ansikte blir värre. Illa!.
Min behandling:
 Detta är behandlingen för dig som vill ge din hud lite extra!  Rengöring, peeling, ånga, porrengöring, massage, mask, dagkräm+ längre massage på axlar nacke och ansikte. Brynplock.
Ändå najs. Fick detta i julklapp av min pappa för jag tjatade om de skit länge. och nu kommer jag få nya fina ögonbryn :D YÄY!

Ska säga er att det var skit skönt, fastän jag fick röda prickar för att hon tog bort saker från mitt ansikte! :P men men det var najs!
Om ni vill testa något riktigt kul och avslappnade ska ni testa ansiktsbehandling och spikmatta som ser ut såhär :efter 10 minuter är det skit skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0