Gott Nytt år!

Vi bestämde oss för att skaffa en blogg första dagen på det nya året :) 2009..
(presentation kommer senare)

Som sagt har ett nytt år tagit form och vad passar då inte bättre än en nystart i form av en ny blogg.
- med nya tankar och händelser.

En blogg mani har dragit över sverige de senaste året och jag och nesme har stått brevid och tänkt

- varför skriva en blogg?

Så vi bestämde oss att göra ett försök.

Vad vi vill få ut av denna blogg vet nog  varken jag själv eller nesme riktigt. Vi har aldrig gjort sånt här slags skriveri förut, så vi får se hur det ändar ut.
Jag kan bara säga till er att vår blogg inte kommer att vara den där typiska perfekta, Nesme o jag har en tendens att göra saker på vårt egna speciella vis, likadant med denna lilla blogg.

Vad mer kan jag säga

Från oss alla till er alla ,

Enjoy

Kommentarer
Postat av: Miilad

haha fortsätt att blogga verkligen intresant att läsa om era liv:D haha har inget bättre för mig under dagarna! ni e mina idoler XD haahah:)

2009-01-02 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0