Hjärta..



Hej jag och Nesme är sams igen...eller vi var inte så mycket ovänner tydligen, de blev lite missförstånd :)


Jag MÅSTE berätta för er om en sida som heter Spotify.

Jag älskar den sidan alltså! SÅ här är det:
Om du blir inbjuden av en vän kan du få programmet gratis annars får du betala för ett visst antal timmar eller prenumerera på den.
VAD innbär då denna sida?

Mycket för mig, det är nämligen så att sidan har oerhört mycket musik, man söker på en låt så kommer den upp utan att man behöver ladda ner den olagligt....
Det är som att lyssna på musik på internet fast det är som att man har musiken i datorn!

Sedan kan man göra spelningslistor och lyssna på radio och så vidare..


Så perfekt verkligen!:)

Jag är så glad!

Imorgon är det skola, dock sista veckan med det gamla schemat, sen slipper jag det ,och får åtminstone 1 sovmorgon, sedan ska jag börja ha gympa igen får se hur det går :)

Har egentligen mycket annat nytt och berätta med får skriva det imorogn istället,

Ha det så bra alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0