Okej bloggen är igång, presentation nästa!

 Ja, nu är vi igång med bloggeriet då behövs det en rejäl presentation!

Nu kör vi!

Vi börjar med Ebba- ebbson-ebster-ebo-stekwall(jo faktiskt, har inte hittat på det själv tro de eller ej)l-röv o  ja, vi kan fortsätta i evigheter kärt barn har många namn.

Ebba bor i staden lagom,  min stad har allt i lagom format och ligger nära en av Sveriges största städer, staden  är full av studenter och akademiska tillställningar, vilken det är kan ni kanske gissa...

Jag bor med min mamma och pappa i ett hus nära centrum, min syster bor numera i Uppsala och läser till veterinär :)

Ebba har just nu två hundar- en labrador retriver- (Golden grace)Tilda och en jack russel - (Chanel) Nelly och en katt - (Elvira) Viran.
Min familj har alltid haft en massa djur som kommit och gått bland annat 4 hästar en annan labrador,två undulater, en katt till, två kaniner och en vandrande pinnar om de nu räknas som djur eller pinne vet jag inte riktigt...


Just nu ska min andra termin börja snart på mitt andra gymnasie år på enligt mig stadens shysstaste skola..dock tror jag inte nesme håller med mig på denna punkt.


Min födelsedag närmar sig med stormsteg och jag är nu idagarna ute på lokal jakt till min 18-fest!!!!!!!!


Enligt vänner vänner uppfattas jag nog på lite olika sätt men oftast har jag hört : Glad, varm, ball, trygg, konstig och humoristisk (lägg märke till att de inte finns några negativa saker!!!!!!!!!!!!) hahhaaha de är nog jag i ett nötskal!!!!!!

Nesme och jag
träffades när vi spelade i samma basketlag under några roliga år och senare gick vi i samma klass i 3år.
Nu går vi på skilda skolor men när vi träffas händer de alltid sjuka saker. Hon är ying jag är yang tillsammans yra som få.

(Jag måste säga att Nesme är den coola av oss två, jag hittar mest på skit..om vi nu ska vara ärliga)

Denna presentation av mig Stekwallen blev sådär , jag kan bara skylla på att jag är SÅ hungrig!

För övrigt tycker ebba om sin pojkvän och min säng.

Vidare lämnar jag över ordet till nesme...scenen är din!

Här kommer lite bilder på moi:
ojdåtildaNelly-chanel


YEAH!


PUT YA HAND UP IN THE AIR, FOR NESME
NESME
Jo de är så här att jag är 17 år fyller faktiskt år den 23 JULI! FEDDE FEST 18ÅR JU!
Jag bor i ett hus med mi padre y mi madre utanför storstaden Lund, vi bor typ ute i skogen (Faktiskt ganska skönt ibland). Har en storebror som nyligen kommit hem från USA, och har precis flyttat tillbaks till Växjö.


På tal om studenter innan så går jag på gymnasiet, andra året. Om ni ville veta

Flummig, snäll, trevlig, bitchig, konstig, galen, härlig, skrattar fint (enligt ebba) de orden beskriver mig enligt folk. Jo det är väl snällt av de, men inte är jag bitchig? Man kan verkligen inte vara perfekt. Men vi är fett nära ska jag säga dig:)

Nesme Älskar pojkvännen, familjen och alla hennes vänner, men även de som älskar henne.

Visst jag är kanske den coola gangstorn, men ebba är den underbaraste gosunge!
Med den blandningen får vi ihop LRÖVARNA! DET ÄR VI


Gilla oss eller gilla oss inte

Bilder på Nesme :

Kommentarer
Postat av: hoho

jaså

2009-01-02 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0