På den tredje dagen..


Ja då var det den 3 januari och tre dagar på det nya året har snart gått..om jag ska vara ärlig så kändes inte årsskiftet som någon stor sak, jag vet inte men den där wow känslan som  ett nytt år har inneburit andra år kändes inte detta år.

Det gick så snabbt även julafton gick snabbt och det är klart det var kul att träffa släkten men annars kändes det inte så speciellt, jag hade inte den där julstämmningen som jag haft andra år. Kanske är det bara det att jag börjar bli äldre känner redan rynkorna komma krypandes...
Haha tänker på den reklamen : Är du mogen för att prata om pensionsförsäkringen? och så är det en bild på en man som går ner för badstegen istället för att hoppa i poolen...det hemska är att det gjorde jag också i  somras!
Nä fy inte  tänker  jag inte ha någon tidig 40-årskris hahah

På tal om åldrande så fyller en viss person 18 år snart nämligen den 17 januari.
18 år -myndig-göra vad jag vill brukar man höra men de blir sällan riktigt så då de flesta oftast bor kvar hemma.
En annan sak är det här med körkort..jag fick lite press på mig då jag inte har börjat övningsköra, så tror jag inte en uppkörning är aktuell i vartfall, men min kusin som är ett år yngre har övningskört ett bra tag...illa illa..
Men fest ska jag ha iallafall, håller på att leta lokal nu idagarna får se hur det går.

Känner verkligen att de här med att ta det lungt på jullovet har besannats...jag har blivit en soffpotatis, det är verkligen : vilken dag är det idag? Oj har klockan blivit såååååå mycket, var tog de senaste 2 timmarna vägen, äh vi tar jogging turen imorgon istället.. hur ska de gå när skolan börjar kan jag inte riktigt förstå , jag kommer väll få en hjärtattack eller något sånt kul..

En låt jag verkligen har i huvudet snurrandes hela dagarna är

Superhuman med Chris brown, jag vet den är inte så ny i och för sig gillar jag egentligen mest äldre musik men denna låten har verkligen fastnat!!!!!!! aaaaaaaaaah..
http://www.youtube.com/watch?v=zY8qQNqzShs

Jag var ute och köpte en tidning idag i vartfall, dagens motion? Köpte cosmopolitan.. fick ett "HETT smycke" - ja de va ungefär en brun tofs med två hjärtan på? jag vet inte hur dedefinerar hett men okej..dessutom åkte de ena hjärtat precis av hahaha snacka om sexigt.


Idag åkte min syster till Uppsala igen så då är jag ensambarn igen..på gott och ont  till och med uppmärksamhet kan man ibland få för mycket av...

Jag och min pojkvän har/hade planer på att ta en restresa nu någon gång , bara komma bort till värmen och ta det lungt..men jag vet inte rikgtig möjligt att de skjuts upp en aning får se...tänk kanarieöarna nu..mm...

Nu måste jag ta tag i dagen/kvällen o göra mig i ordning. Ska ut en runda!


Undrar vad Nesme har för sig idagen mån tro?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0