Ledig!!!


Hallå, idag är jag (ebba) ledig, väldigt skönt måste jag säga! Var på bio igår med viktor johannes agnes och tove, det var skoj. Vi såg den kritikerhyllade "Män som hatar kvinnor" från Stieg Larssons första bok. Det var riktigt bra och lång 2timmar och 32 minuter! Men ser verkligen frma emot 2an snart :) Köpte världens största godipåse som gick på 50 spänn! helt galet dyrt men okej den var rätt stor, vet aldrig varför jag köper så mycket jag orkar ju aldrig äta upp ens hälften hahaha sen ligger de bara på mitt rum och blir gammalt.
Min kompis kajsa var då bra o ha för hon kom alltid hem till mig och åt upp allt godis och snacks:)

Sen efter bio missade Jo-hannes sin buss(något som mer är regel än undantag) han är sån riktig tomteeee!!! Så han fick hänga med hem o slagga hos agnes, och jag o viktor följde tove till hennes taxi.

Var föresten på stan igår och köpte ett blått vanligt linne och en mörkblå bikiniöverdel med vita prickar + ett genomskinligt nagellack som viktor assisterade mig sen när jag satte på (nagellacket då!) 

Idag ska jag börja skriva på mitt historiearbete läsa lite matte och spanska och engelska, träffa viktor en snabbis och kanske dra till stadsbiblioteket med igy! Så det är mina planer, försten kom på igår att vi har 4 DAGARS helg nu i helgen i och med att vi har D-dagar på tisdag och måndag!!!!! GAAH så skönt alltså! Så då ska jag träffa Nesmish och åka till vår hemliga affär....;)


Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0